Uykusuzhergeceeee
Çok dikkatli konuşuyorum bu ekran konusunda. Yanlış çekilmeye her zaman açık olduğu için.
Eşimin ailesinde öyle demişler tabi bana diyemiyorlar. Aileme demişler sanki ne olacak çok bilmiş filan diye.
Yahu içindeyim nasıl bilmeyin, bir de çocuk gelişimi okuyorum ben. Daha da içindeyim.
Kitapları çok seviyoruz ve şimdiden 2 kitaplığımızda dolu. Görümcem sen bu çocuğa çok yükleniyorsun bu yaşta çocuk ne anlar, okuldan soğutacaksın demişti. Ve benim inadıma bir gün misafirliğe gelmişlerdi. Siz odama geçin kendi bebeği(2.5) benim bebeğim(1.5) yatağa yatırıp çizgi film açın. Eşime geldi yanıma bebekle ne durumdasın diye, nasıl yanımda yok dedim nerede filan. Yatak odasına gittik ki kendisi bebeği ile oynuyor benim bebeğimde telefon var ve izliyor. Sakin bir şekilde kim verdi eline dedim, ve kendisi aldı oğlumun elinden dedi. Evet alır bilmiyor merak etmiş ve oyuncak sanıyor, birde kilitlenmiş. Eee sonra ne dedi bana aaa halacım bu yaşta ekran olur mu biz hiç vermedik bak abine sen erken başladın demişti. Tabi ben eşime kızdım.