Merhaba annelerim bebeğim daha 2.5 aylık depremde yaşadığım korkudan dolayı sütüm kesildi maalesef mama vermeye başladım ama mamayı da yemiyor bebelac aptamil sma hepsini denedim hiçbirini yemiyor pirinç ununu deneyeyim diyorum aranızda bebeğine bu aylarda pirinç unu veren varsa yardımcı olabilir mi