Rumuz_13 Kızlar 9 buçuk aylık bebeğim yeni cevize geçeceğim ama nasıl veriliyor tarif eder misniz rende ile diyen oldu ama çok pütürtülü olmuyor mu cam rende mi olacak biraz anlatma şansınız vat mıdır
Pamuk_sekermm06 Rumuz_13 ben ezip kahvaltısına eklemiştim.disleri çıkınca da küçük parçalar halinde verdim🥰
aktifmaya Rumuz_13 Kahvaltısına, cam rendede rendeleyip 7 aylıkken başladık vermeye doktor tavsiyesi ile
endoplazmikretikulumiste Rumuz_13 rende yoğurtla yine balkabağıyla öyle eline verip yemesini sakın denemeyin
Sess Rumuz_13 sarımsak ezilmemiş havanda ezip yogurdun icinde verdim, kuruyemiş yiyebilme zamanı geldiğinden beri de direk eline veriyorum cevizi. Robottan geçirince vitamini gider dediler o yüzden havan kullandım ne kadar doğru bilmiyorum hiç
simiyyy Rumuz_13 tahin pekmezin içine rendeledim kekim pankekim içine rendeledm doğrudan yiyecek kdar güçlü dişleri yok çünkü
Sibel22- Rumuz_13 cam rendeyle un gibi oluyor tehlikeli olmuyor bebek için.6. Aydan itibaren veriyorum .
Ogulluana Rumuz_13 bıçakla ince ince kesiyorum bazen tek başına öyle yiyor bazen omletine karistiriyorum