Annecilikkkk ben ilk taze taze hazırladığım mama bitmediğinde onu oda sıcaklığına getirip dolabın en arka tarafına koyuyorum,şişenin ağzı mutlaka kapalı olacak şekilde sonra o mamayı bir kere benmari usulü ısıtıp veriyorum ama diyelim onu da bitiremedi ya da içmedi bu sefer döküyorum yani sadece bir kere ısıtma hakkı veriyorum benim bebeğim 9 aylık çok şükür bir sorun yaşamadım