Merhaba kızlar 15 günlük bir bebeğim var anne sütüyle besleniyor ama hastanede bize mama aldırmışlar da Aptamil bir numara en düşük gramdan yani en küçük boy ben hem mama ziyan olmasın diye hem de gece karnı tam doysun diye anne sütü ile birlikte biraz mama veriyorum sizce yanlış mı yapıyorum ?