edabolukbasi eşime şöyle bir mesaj gelmiş Sn I… C… , Uzlastirma dosyaniz hukuk buromuza devredilmistir dosyanizin son gunudur magdur olmamak icin arayiniz. Nak Hukuk: 02169900289 dolandırıcı mı bunlar e devlette dava dosyası yok dava olacak bir olay da yok
merkursavascisi_06 edabolukbasi googleda numarayı aratınca çıkıyor zaten bi sürü kişi yazmış dolandırıcı diye😇
Mavi3435 edabolukbasi hayır büro numarası vardr arasın.dava olmadan dosya uzlaştırma büroya gider.esiniz tarafları sorsun.karsi tarafı zaten anlar
edabolukbasi merkursavascisi_06 bende öyle düşündüm de geçende de böyle bir mesaj geldi niyeyse hep eşime denk geliyor 😂
merkursavascisi_06 edabolukbasi en olmadı numarayı arayıp sorun ben avukatıyım ne yapmamız gerekiyo borç miktarı nedir neyden ötürüdür deyin. Bazen ufak bi şey alıp kargoyu almayınca da öyle bi borç çıkabiliyo siz icra takibi başlatın biz gerekenleri hallederz tebligat gelince diyin. Ufak bi meblağsa zaten takip başlattıklarına değmiyo diye başlatmıyolar anca keriz avı olsun belki ödeyen olur diye yazıyolar.
edabolukbasi merkursavascisi_06 baktım canım bende geçende de yine böyle bir mesaj geldi gece vardiyasından çıkmış uyuyordu yarım oldu korkudan yasadışı bahis sitesi diye gelmişti oda şu kadar borcunuz var bilmem ne diye sonra wpdan kişisel iban atınca anladık dolandırıcı öyle bi durumda direk e devlete bak diyorum dosya yoksa davada yoktur 😂
edabolukbasi Mavi3435 numara var baktım google’dan daha dün şikayet yazmışlar dolandırıcılar falan filan diye gerek yok aramaya