Merhaba kızlar bebeğim 23 aylık bir ay önce tuvalet eğitimine başladım ama hala çişini ben sormasam söylemiyor altına yapıyor ve hemen gelip yaptım değiştir diyor rahatsız oluyor ,kakayı hallettik gibi ama onu söyluyor tuvalete yapıyor ama çiş hala oturmadı hazır mı değil acaba bırakmalı mıyım yoksa normal mi bu süreç