M_e_k Kizlar bebislere bayramlik aldiniz mi? Nerden ne aldiniz? Ben bisey bulamiyorum ilk bayramimiz civil civil bir elbise istiyorum kizima
durukusunannesi_ M_e_k ben lcw den yeşil bir elbise aldım üstü fitilli çiçekli altı tüllü görmüşsünüzdür belki ☺️Bir de geçen hafta gelmişti çilek 🍓 kıyafeti onu aldım kısa kollu şort tulum şeklinde o kadar sıcak olur mu bilmiyorum ama çok tatlı
Nefeshiramm M_e_k bu bayram bizim içim bayram olmayacak. Hepimiz Bi yerlerde, herkes uzak herkes kimsesiz, memleketimin bayramı hepimiz orda buluştuğumuzda olacak inşaallah
M_e_k Ysmndnz_ ay ben de ciceklinin mavisini aldim bakalim olur ins.. evet cok guzel seyler var hm de.. tesekkurler
Ysmndnz_ Babbbyyy H&M de o kadar güzel şeyler varki kız bebekler için farkında olmadan bir sürü şey almışım kendimi kaybettim çiçekli böcekli harika şeyler gelmiş