Seda-giray Montessori yatak kullanıyorsanız tak çıkar kapısı işe yarıyor mu? O kapı olmadan bebeğim oradan düşer mi?
sedaozdemir Seda-giray benim oğlum 7 aylıkken o yataktan almıştık kapısı yoktu ve çok defa düştü 🥺🥰 oraya yastık falan koyuyoruz ama yine de iteleyerek düşmüştü. Şu an 9 aylık park yatak aldık güvenli bir şekilde uyuyor artık Montessoriyi büyüyünce kullanır
Seda-giray Benim bebeğim de 5 aylık sürekli yatak değişikliği yapmayayım diye düşünmüştüm kapısı olursa rahatça kullanabilir miyim?