Hadianne Kızlar oğlum 7 ay 26 günlük hala babıldamıyor agi,gı,aaa,eee,agu gibi sesler çıkarıyor ama baba mama dede gibi kelimeler çıkmıyor henüz normaal mi yoksa geç mi kaldik 🙄
Selamcanim Hadianne çok normal. Erkek çocukları geç konuşur. Ki bu hurafe değil gerçek. Erken konuşanlarda var tabikide. Ama her bebeğin gelişimi ayrı öyle düşünün.
Glsm2004 Hadianne oğlum 7 buçuk aylıkta babababa demeye başladı her çocuk aynı değil zaten doktorlarda 7/9. Aya kadar olacağını söylüyor bakarsınız sekizde söyler bi anda çıkartıyorlar mama dede ise bi çok sonra söyledik mama 9 ay civarı dede 10 buçuk ay civarı çıktı şuan doğum gününe 20 gün var baba mama dede var başka bişey demiyor yani söyler elbet acele etmeyin korkmayın
Hadianne Selamcanim haklısınız her bebek farklı gelişim olarak ama cevredeki insanlar aaa hala baba demedi mi bixim ki 6 aylıkken dedi gibi yorumlar yapınca insan takıyor
Minikyavrumbenim Glsm2004 benim oğlumda habire de de de de diyor ilk onu tercih etti küçük bey sonra ba ba ba ba onuda öğrendi ama asla anne demiyor mama demiyor 9 aylık mırıldanmaları hep vardır zaten
Selamcanim Hadianne sen bakma insanlara. Benim kızımda altı aylık baba dede diyor ağzımızı oynatınca taklit ediyor. Ama bi kere iki kere diyor. Da o kadar. Çevreye bakarsak hepsinin çocukları uzaya gitmiş
Ikicocukbiranne Hadianne başlar yakında benim kızım 5 aylıkken meme ve baba diyordu 7 aylıkken anne demişti her gören çok şaşırıyordu oğlum 6 7 ayında aa buuuu bab bab falan demeye başladı her çocuk farklı aynu evde büyümesine rağmen biri öyle biri böyle