cansuyagmur kızlar önceden dikkat etmemiştim aşırı bir oje kokusu var normal mi. bebeğğm ⅔ gündğr huysuz insan her şeyden nem kapıyor :) belki daha öncede kokuyordu ben farketmedim
asrinhatasi cansuyagmur kapağını açtım iyice kokladım basbaya zeytinyağı kokusu var bizde. Acaba güneşte falan mı kaldı? Bizimki hep çekmecede duruyor kutısuyla
cansuyagmur asrinhatasi çok teşekkür ederim. ben kullanmayayım. güneşte kalmadı ama bozuldu sanırım bu kdar keskin oje kokusunu önceden de hissederdim sanırım.