18 gün önce sezaryen oldum. Doktorumun dikişlerim için verdiği kremi kullanıyorum. Haliyle biliyosunuz iç çamasırı dikiş üstüne geliyor. Kremi sürdükten sonra iç çamaşırı kremi emiyor işe yaramıyor gibi hissediyorum. Evde elbise giyiyorum malumunuz iç çamaşırı giymemek mümkün değil. Çamaşırı sıyırmak da işe yaramıyor dikişler baya aşağıda kalıyor. Buna çözüm bulanınız var mı? Krem enfeksiyondan koruyor ve iz kalmamasına yardımcı oluyor. İç çamasırı kremi emiyorsa sürmemin anlamı kalmıyor 😒