limoncicegimFO Bebeğim 2 ay 12 günlük ve benim lekelenmem var 2 haftadır normal doğum yaptım bu durum ne zamana geçecek bu durumu yaşayan var mı doktorum ara lekelenme olur normal dedi ama bu duruma çok canım sıkılıyor