simiyyy oğlum 3gundur ateslıydı aynı böyleyız,yuzunde de var.Doktora sordum ates sonrası olur gecer dedı.Bugun yınede randevu aldım goturecektım ama sabah bı uyandım ıyıce azalmıs,randevuyu ıptal ettım.Kendı gecıyor.Bulasıcı oldugunu soyledı.Dün cocuklu arkadaslarımızla gorusucektık ıptal ettım