Deletedmom_39 Merak ettim sosyal medyalarımda ‘bize çıkmadı’ yazan çok 🙈 ön ödeme yapıp, togg almaya hak kazanan zenginler var mı aramızda 😆😆 biz anca 5 yıl sonra 2.ele düşünce alırız 🙈
Gryffindor Deletedmom_39 Togg açın halinden ne anlar diyorum ve zenginleri görmek için şurda bekliyorum 😃
turucukafalikiz Deletedmom_39 kız zenginler ne yapsın bu formda😅 onların para harcayacaklari yerler varken gelip burda kaynana-gelin, koca postlarini mi okuyacklar😂
Deletedmom_39 turucukafalikiz yok canım bende öyle düşünüyordum 🙈 ama ; triblexte oturan anneler bakabilir mi, Amerika’ya uçarken tavsiyeniz, bakıcı mı alayım hizmetçi mi’ postlarını gördükten sonra vazgeçtim var zenginler 😆😆 Aselim0
tineanigra turucukafalikiz var zenginler ya kadının biri villa ile ilgili bi soru sormuştu linçlenmişti zengin olduğu için sonra kadın isyan etmişti burası fakir anneler platformu mu diye 😂😂😂
mel1900 Deletedmom_39 İnşallah canım☺️ burada arkadaşların abarttığı gibi pahalı bir araba değil. Şimdi en kötü arabalar 300 400 bine gidiyor. Bu arabayı almak için aşırı zengin olmaya gerek yok.