Ozlem3591 oğlum 28 aylıkken başladım, çok şükür hemen adapte oldu sorun çıkartmadan atlattık. Tabi arada kacirmalar oldu ama sorun değil bunlar olacak şeylerdi. Kız kardeşimin kızı,yani yeğenim bizden 3 ay büyük nerdeyse 33 34 ayken başladı ama aşırı zorladı istemedi sürekli yaptı ve konuşan bir cocuktu bizimki ona göre konuşmuyordu. Demem o ki he r çocuk başka bir çiçek 🌝😘😘 siz çocuğunuzun hazır olduğunu anladığıniz zaman ufaktan başlayın derim