Merhabalar 6 aylık bebeğim babybjorn de veya kucakta sallanarak uyurdu. Ana kucağını kestim, kucakta sallıyordum ama kollarım ağrımaya başladı. Bir gün yanıma yatırdım, bana sarıldı pişpiş dedim ve hemen uyudu. Şimdi de gündüz uykularında ve gece uykusuna yatarken yanıma yatıyorum. 10 dakika sürmüyor uyuyor, hemen yatağına alıyorum. Geceleri de çok sık uyanıyordu ve 1-1,5 saat uyumadığı oluyordu. Bunu da aştık gibi. Çok kolay bir yöntem oldu bu şekilde uyutmak. İleride zorluğu olur mu? Ne önerirsiniz? Uyku arkadaşı mı alsam acaba?