Merhaba güzel anneler benim bebeğim 6 aylık oldu 5 aylıkken tadimlara başlamıştım şöyle bir sorum olacak size doktorumuz artık kahvaltıya başlamam gerektiğini söyledi ben de bir kahvaltı öğlen gibi bir çorba veriyorum akşam da bir tane muhallebi veriyorum ama şöyle bir sıkıntı var bebeğim çok az yiyor yani 2-3 kaşık falan yiyor özellikle kahvaltıyı hiç ettiremiyorum aynı zamanda bebeğim çok geç uyanan bir bebek saat 9.30 gibi falan uyanıyor uyandığı zaman mama veriyorum ve kahvaltıyı 11 gibi falan hazırlıyorum onu ama yemiyor yani mamayı 90 CC içiyor sileceğim mamayı daha mı az vermeliyim kahvaltı etmesi için korkuyorum mamayı verip vermeme konusunda mama alan anneler bana bir yardımcı olursa çok sevinirim ya özellikle bu saatler konusunda işte ne zaman mamadan sonra ek gıda verilmeli veya mama miktarı düşürülmeli mi gibi sorum var size aslında yardımcı olursanız çok sevinirim güzel anneler ❤️