Merhaba ben prima uygulamasını kullanıyorum aldığım bezlerin fişini taratıp jeton biriktiriyorum benim bebeklerimin numarası kalmamış ihtiyacı olan varsa 4 noya kadar küçük 1 paket 40 lı paket gönderebilirim 2 tl ücreti 🌸bez uygulamadan adresinizi giriceğim primadan adresinize gönderilecek kargo ücreti yok yani 🙏🏻 