Merhabalar çocuğum 5 aylık mama , biberon ve emzik almamaktadır. Sadece meme emiyor ve memede uyuyor. Fakat artık geceleri bir süreden sonra memeden asla ayrılmıyor. Bu süreç beni yormaya başladı. En azından 3 saatte bir emebilecek duruma getirebilmem lazım. Aranızda bu durumu yaşayan ve gece emerek uyumayı bırakabilen varmı? Neler yaşadınız cevaplarınızı bekliyorum 😢