Ayzay Merhabalar , bu ay hesaplamasından gerçekten kafam karıştı . Kızım haftaya 6 ayını dolurmuş olacak yani 6 + 1 diye gidecek. 2 numaralı mamaya geçmemiz gerekiyor mu. Sonuçta 6. Ayını doldurduğunda 6 aylık dediğimiz için kafam karıştı.