Benim bebeğim bilinçsiz dede gel gibi bilgiler söylüyor ve kaldırıp yürütüyoruz elini bırakıp 3 4 Asım atıyor. Desteksi oturuyor .kg yeni 10 du boyu 8 aylıkken 72 idi .
Bizimki çok iletişim halinde değil sadece yürürken konuşuyor beni çok dinlemiyor 😔 normal mi sizinkiler gözünüzün içine bakarak dinliyor mu ben birşey öğretmiyorum hemen kafasını çeviriyor başka biryere 😔birde ismimlerine bakmıyorlar mı bizimki her seferinde bakmıyor malseff