Baakpnr- Ben 7 yasina kadar sallanmisim.kizimi sallamicam dedim o kendi uyucak sadecw 2-2.5 aylik donemde ne yapsak uyumuyordu kolda kucakta ayakta herseyi deniyorduk kisa uyuyup uyaniyordu o donem bide mamayla besleniyoruz biz kundak yapip ayaklar acik sadece kollari sabitlemek icin belde birlesitiriyordum sıkmadan hadi mama bitti emzik uyumaya geldi deyip pis pis.yapiodum poposuna vuruyorum sadece uyku icin sarki uydurmustum onu soyluyordum ama pek uyumuyordu sonra 2,5 ayliktan sonra bidaha kendi uyumaya basladi sadece emzigini veriyorum direk uyuo birsey yapmiyorum emziginide sadece uyurken alir 5 aylik olduk hala kendi uyur zaman zaman uyku saati bile gecse uyuyamasa bile ben sallamam elbet kendi uykusu gelince uyuyor.kimi zamanda gece uyaniyor mesela emzigi veriyorum hadi anne uyucak adini soyluyorum eliz uyucak emzik uyucak diyorum daha sonra uykusu cok acilmadigi surece uyuo yine Bi yerde okumustum uyku saati zamani surekli cumle icinde uyuyalim uyku kelimesini tekrarlayin diye isede yariyor