Kızlar, hayırlı ramazanlar hepinize. Nereye soracağımı bilmediğim için sizlere danışmak istedim. Yaklaşık 2 aydır sol kolumda ve elimde hafif uyuşma var. Bir de son iki haftadır göğüs kafesimde belli belirsiz ağrı hissediyorum. Bunun için hangi bölüm veya hekimden randevu almak gerekir?