KıZlar oğlum 4 ay 5 günlük herşeyi gayet normal çok şükür . Dönebiliyor artık yavaşnyavaş , gülüyor , sesler çıkarıyor , beni tanıyor , kafasını dik tutabiliyor. Ama sadece cansız . Kim eline alsa “ aaa çok cansız kız “ diyorlar . Moralim bozuluyor . Okdr egzersiz yaptıryoruö ama gerçekten bazen çok cansız . Bazen de maşallah jimnastik gibi yerinde durmuyor . Sadece ayağını önüne getirmiyot. Sizce normal mi bu durum ? 6. Aya aksar da normal diyorlar ama bilmiyorum size de sorayım dedim