Kızlar 10 ay önce sezeryan oldum , karnımda göbek deliğimde dışarı çıkıklık ve sanırım iç kaslarımda yırtık var buruş buruş karnım , ama o sezeryanın acısını düşününce korkuyorum , sezeryanda 7 kat kesiyorlarya bu ameliyatta damı öylee olan varsa süreci paylaşırmısınız ?? önümüzdeki kış yaptırmak istiyorum 🥹