Gizgokce-123 9 aylık kızım var 6 aylıkken adet görüyordum geçen ay ve bu ay adet olmadım korunuyorum hamile olma ihtimalim varmı sizce. Emziriyorum emzirdigin için adettin gecikir diyorlar.😔
Laden Gizgokce-123 emzirmediğim halde 2,5 ay geçti günüm. 15 ocakta olmuştum en son. Dün sabah oldum çok şükür. Öyle baştan savma korunmadığımız halde korktum açıkçası ama mevsimden tutunda ay gününe kadar her şey etkiliyor
Gizgokce-123 Sezeryanla doğum yaptım . Korkmuyor değilim 2 ay oldum birdaha yok bende olsam rahatliycam.