Hbbmom ben hepsini denedim nerdeyse mamaların 2 aylık oğluma aptamil ishal ve gaz yaptı, sma kabız yaptı , bebelac gold çok güzel doyuruculuğu geceleri 3 saatte bir kalkarken 4 olmaya başlamıştı tadı da çok güzel aptamile göre tatlı fakat bende yine gaz yaptı ve nedense erimiyor suda dibe çöküyor kaynarda ılık ta yapsanız suyu aynı benim için aptamilde biraz topaklanıyordu şimdi Evolvia kullaniyorum içinde probiyotik var günde iki kez kaka yapıyor sindirimi kolay suyla temas eder etmez bütünleşiyor çok çok memnunum . Bana sorarsanız doyuruculuğu ve iştahla içmesi gaz sorunu yapmazssa tadı da tatlı olduğu için aptamil acı biraz aptamile göre memnun kalırsın diye düşünüyorum