Benim oğlumda aynı şekildeydi entorogis diye bir damla başladı doktorumuz günde 6 damla zaten rezene ve zeytinyağı karışımı gibi bir şey doğal yani 10 gün için düzene girdi 2-3 günde 1 yapmaya başladı şuan 6 aylık damlayı 5 aylıkken bıraktık şuan gayet rahat hergün yapıyor o aylarda bebekler popo kaslarını kullanamadığı için kaka yapmada sorun yaşıyormuş genelde