Bizim toplumumuzda bu var zaten sezaryana karşı bir önyargı. Ama evladını kucağına aldın kokusunu içine çektin ve şimdi yanında uyuyor. Daha ne olsun. Allah sağlıkla uzun ömürler versin. Lohusalık psikolojisi çok Farklı hiç takılma bunlara. En güzel zamanları yaşıyoruz. Zaman çok hızlı geçiyor. Moralini bozup üzme kendini, evladını düşün ilk gördüğün ilk kokladığın anı. Çünkü gerisinin bir önemi yok. Bende çok zor lohusalık yaşadım hep ağlardım, şimdi bakıyorum da çok gereksiz üzmüşüm kendimi. Ama sen yapma böyle :)