Kızlar selam…
Bebeğim 50 günlük. Daha çok küçük biliyorum, bir düzen beklemiyorum zaten şuan. Uyuduğunda da problem yok aslında; ama sıkıntı uykuya dalmasında. Aşırı direniyor, eğer üstüne çok düşmemişsin beyaz gürültü falan açmamışsam asla derin uyumuyor ki açtığımda da çare etmiyor bazen. Önerebileceğiniz bir şey var mı?