benim oğlum 2 aya kadar bazen her gün bazen gün aşırı bütün midesini fışkırtır gibi kusardı tokluk hissi olmadığı için emip dururdu emzikte almıyorfu o zaman sürekli emmek istediği için bende verirdim sonra hepsini cıkartır rahatlardı ve o ayda günlük dört beş kere belki her bezini açtığında kaka yapmış oluyorfu doktor sıkıntı yok dedi