Sevgili tatlış anneler
Bebeğim 3 ay 24 günlük.2 hafta öncesine kadar bebişimin gece uykusu iyiydi. 21.00 da yatıp sabah 7 de kalkıyordu. Bu aralıkta 3 defa filan kalkıyordu ,emip yatıyordu. 2 hafta önce grip oldu ve o geceden itibaren gece kalkması anormalleşti. Yine aynı saatte yatıyor, sabah 7 kalkıyor ama bu aralıkta saat başı kalkıyor artık. Sürekli meme istiyor.İyileşti 3 güne ama bu anormal uyku düzeni düzelmedi.Bu uykusuzluk beni mahvetti. Dün gece bi ara masanın üstündeki parfümün sağa sola oynadığını bile gördüm. Gözlerim o derece kötü oldu uykusuzluktan. Bu arada iki defa 1,5 saatlik uyku yapıyor gündüz. Bir defa da yarım saatlik şekerleme yapıyor. Sizce ne yapmalıyım. Doymuyor mu bu kadar sık kalkıyor diye mama verdik yine 1 saat sonra kalktı gece:(Önerilerinizi bekliyorum