Hanimlar birkac gun sonra iki aylik olacagiz ama son zamanlarda yasadigimiz bir problem var gece 4 veya 5 uyaniyor kaka yapacak sanirim ikiniyor kizariyor bozariyor agliyor yapamiyor cocuk🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Kabiz desen degil gayet zivik bir kivamda kakasi her zaman.. ve her gun duzenli olarak yapiyor yani gunde 4 kez en az kakali bez degisiyorum. Forbiome minies probiyotik kullaniyorum ki bagirsaklarini desteklesin ama nafile anlayamadim ne oluyor ugrasiyor agliyor sonunda yapiyor ama gene ayni seyler kac saat uyumuyoruz oyle zorki Allahim uykuszlukran artik bebegime yalvariyorum uyu diye 🤦🏽♀️🤦🏽♀️