Kız da oynamıyor hatta oyuncaklarını kaldırdım tepkisini merak ettim farkına bile varmadı . Sadece yaramazlık , tepinme falan . Bir de kitapları çok seviyor en çok vaktini kitaplarla geçiriyor ama o da benle beraber . İstiyorum ki otursun 5 dk bile olsa oyun kursun , hayal gücü gelişsin vakit geçirsin ama yok