Sabah bezini açtığımda ön taraftan yeşil leke vardı nedir bu bilen var mı bebeğim kız
Aysenn55
Aysenn55 poposunda ya da arada kaka kalıp bulaşmış gibi Takip edin tekrarlamaz bence
@“Aysenn55” bu sabah bizde de böyle leke çıktı nedir acaba siz doktora sordunuz mu
canoloji sorduk önemli bi şey değil demişti geçti zaten