Rabia06_ Anneler merhaba bebeğim covid oldu 1 Yaş aşısı vardı yaptırmadım ne zaman yaptırabilirim benim gibi olanlar var mı?
-erCansu- Rabia06_ oğlmun aşıları hep 2 hafta gecikmeli oldu hastanede kaldıgı için bence sizinde öyle olsa bişi olmaz yınede ararlar sorarsnz zaten