Alparslaninannesiii 7 buçuk oğlumu 4 aya kadar sadece emzirdim kilo alımı yetersiz olduğu için mamaya başlamıştık son 2 haftadır almak istemiyor memeyi zorluyordum 3 gündür de ağzına dahi almadı artık emzirme olayımız bitti mi bilmiyorum :((ek gıdaya çok iştahlı )
Masal_Arya Alparslaninannesiii uykuluyken emzirmeyi dene yada emzik falan ver farkettirmedn memeni agzina koy elinden gelen herseyi dene baktin olmuyor sütunu sağıp ver hic içmemesinden daha iyidir benm kızımda 1 haftadir emmiyor sütümü sagip veriyorum
Duygu29 Alparslaninannesiii mama yı biberonla mı alıyor bu red sebebi. Benimde oğlum 4 aylık 2 haftadır meme reddiyle uğraştım sonunda başarılı oldum🙏
Benimdunyamm Alparslaninannesiii benimki de bıraktı 8 aylık olduk yeni birskti biz doğdugundsn beri hem mama yedik hem emdik şimdi bıraktı almiyo
Kbra-41 Duygu29 merhaba bende meme reddi yaşıyorum ne yaptınız tama olarak banada yardımcı olurmusunuz rica etsem bizde 3ay 23 günlüğüz
Duygu29 Kbra-41 4. Ay atağında malesef oluyormuş, biz bide sünnet ettirdik daha sonrasında reddetti. İlk başta biberon kullanımı var mı? Gece memeyi reddediyor mu? Ki meme reddinde en son durum gece reddetmesiymiş. Bizim ki reddetmişti
Kbra-41 Duygu29 normalde biberon kullanmıyordum gündüzleri emmeyi istemeyince mecburen kullandım aç kalmasın die ama biberonunda severek içmiyor gece meme reddi yok şükür ki gece emiyor
Duygu29 Alparslaninannesiii kaşık biberon var, ben bu süreçte hep onunla doyurdum. Çok aç kaldıklarında memeyi hiç tutmuyorlar, kaşık biberon ve memeyle biberonu unuttu
Duygu29 Duygu29 emzirme danışmanım materni marka kaşık biberonu önerdi. Biraz zahmetli ama tekrar emmesi için her yolu denedim ben.