Ezgi0901 merhabalar emzirme dönemi grip olduğunuzda, öksürük boğaz ağrısı falan var, ilaç kullanıyor musunuz
Togbaa Merhaba ben oldum ardımdan kızım oldu zaten havalar hastalık havası doktromuz bana ve çocuğuma ilaç verdi antibiyotik ve grşo ilacı alıyorum ama emzirme aralıklarına göre çok geçmiş olsun