Happyn bebeğim 6 aylık olana kadar 3 kere tatile gittik. en güzel tatil bebek ek gıdaya geçmeden, emeklemeye vs başlamadan yapılan tatil :) 3 çocuklu aile gitmiştik. Oğlum 5 aylıktı. Açıkçası çok zorlanmadım. Bebek arabasında uyumayı sevdiği için gündüz de rahat ettim. Araç ve uçak yolculukları da çok yaptık, hala kucak bebeği olduğu için yine rahattı. Tabii çocuksuz tatil gibi asla olmuyor, her şey müsmükemmel olmuyor ama bunları bilerek kabul ederek gittiğinizde sıkıntı yaşamıyorsunuz.