mavikelebek4 yazilari okudum 6 aydan sonra yavas yavas uyku egitimine gecilebilir. Kizim 6 aylik olunca odasini ayirdik. 19:30 gibi yatiyor. Gece 23:00 ve 04:00 gibi uyanip emmek istiyor. Sonra sabah 7:30-8:00 gibi gune basliyoruz. Gunduzleri 10:00-12:00 ve 15:00-16:00 gibi 2 sefer uyuyordu. Hep bu saatlere uyduk ve artik hemen fark ediyorduk sabah 10 oldumu gozlerini kasimaya basliyordu. Simdi 13 aylik ve bu hep boyle devam etti tatiller haric ozaman gunduz birkere uyuyordu. 13 aydan itibaren gunduzleri 2 uyku tek uykuya dusuyor genelde. Bu surecte terk edilme duygusuda basladigi icin ve gece ruyalari daha sik uyanmaya basladi ve zor daliyor uykuya.
Kisacasi uzmanlara gore bebeklerin en ideal uyku saati 19:00-19:30 gibi. Bir bebek gece 12 saat uyuyabilmeli (buyudukce bu surec degisiyor). Umarim duzelir. Ama dedigim gibi bizim kizimizda geceleri cok uyaniyor. Benim arkadaslarin cogu cocugunu 19:00 yatiriyor ertesi sabah 07:30 kalkiyor :) boyle birsey hayal bile edemiyorum dusunsenize tum aksam/gece kendinize ayiriyorsunuz. Deliksiz uyuyorsunuz hahah. Neyse cok uzun yazdim yine :))