Kızlar bebeğim 2 aylık çok gazlı. Gündüz beslenmeden hemen sonra gazını çıkarıyorum çıkarmazsam bi iki saat sonra ağlamaya başlıyor fakat gece emerken uyuyo zaten hiç uyanmıyor uyurken gazını çıkaramıyorum uyandırmaya çalışıyorum bu sefer ağlıyor hiç çıkmıyor gazı ama çıkarmam lazım mutlaka. Ne yapabilirim uyurken gazını çıkarmak için var mıdır bir yöntemi bilen kızlar?