Kızlar bebeğim hasta iken kan alındı. Karaciğer değerleri kanda baya yüksek çıktı. Ancak ilaç kullanıyordu doktor ona bağlı ve kandaki enfeksiyona bağlı olabilir 1 ay sonra tekrar kan alıp bakalım ona göre altında yatan sebepleri araştırırız dedi. Daha önce başına gelen oldu mu iyileşince düzelen ya da düzelmeyen ? (Alt ve ast değerleri yüksek)