Bebeğim 1 hafta sonra 1 yaşına girecek. 2 haftalığına memlekete ailelerimizin yanına gidio geldik geldikten 2 gün sonra bebeğim hastalandı grip oldu gözleri burnu akıyor ana ateş yok çok az bı kafasında var. Normalde hastayken sürekli uyumak isterdi şimdi uykusu varsa kucağımda uyuyor yatağına yaptırdığım an başlıyor ağlamaya 2 gündür inanılmaz zor oluyor yataga vücudu değmesin yeterki saatlercd kucağımda uyuyor ya ayakta geziyorum yada oturuyorum yatak üstünde. Doguk tarihine göre atak haftasinda henuz 2 hafta var . Bu belirti uyku gerilemesi mi anladım gündüz bir akde iki uyku haosrdi uyumuyor uysads 10 dj 30 dk falan gece uykusuna kolay geçerdi şimdi uyumuyor