Selam kızlar normal doğum yaptım ilk regl 3. Ayda oldum çok çok az kanamam oluyordu yani şöyle söyleyeyim bir ped iki gün rahat durabilirdi o derece azdı kan 4-5 defa değiştirdim 5 gün sürdü. Bitti gusül aldım ondan 3 gün sonra tekrar az bir miltarda leke gördüm yani en fazla bir kaşık büyüklüğünde sonra bekledim yok duş aldım 1 hafta geçti bugün yine sizce neden böyle olmuş olabilir sizde de oldu mu? Ona göre hastaneye gitmeyi düşünüyorum.ben tegl olurken kanamam az olmuştu ondan az az geliyor diye düşünüyorum inşallah kötü bir şey yoktur🥺