Ozgesirin https://youtu.be/UrQ_d7iLSGo tıklayın. Burda gördüm Bi bayan paylaşmıştı. Önce cesaret edemedim sonra dedim Bi deneyeyim. Allahım yok böyle gaz çıkarmak çocuğumun içinden canavar çıktı😂 cesaretli olun yapın. Bebekler anne karnında iki büklüm duruyorlardı kemikleri daha sertleşmedi o yüzden kırık çıkık olmuyor. Yüzlerce kişi yapmış o forum yazısını bulabilsem atardım. Ama inanın hiç bişey olmuyor. Bu kadar çok bastırmanıza gerek yok daha az yapsanız bile gazlar çıkıyor. Deneyin derim ama çok kendini sıkarken yapmayın ❤️ Bunu yaptığımda bebeğim 18 günlüktü. 1.5 aya kadar yaptım. Şuan 2 ay 21 günlük kendisi çıkarıyor gazını. Deneyenlerde yazsın. Hergün çok soru geliyor gaz ile alakalı umarım faydalı olur sizlerede. Memnun kalanlar veya kalmayanlar yazsın buraya iyi geceler 🤗
Verahumeyra Ozgesirin biz normalde hafif hafif yapıyorduk şimdi kendi çıkartıyor gazını ve özellikle bezini değiştirirken ayaklarını kaldırınca çıkartıyor )) bunu denemek istedim ama kızım 1 ay 20 günlük denesem mi ))
Sasah1441 Ozgesirin evet kesinlikle çok güzel gaz çıkartıyor bizde hep böyle yaptık yalnız kesinlikle bacaklarını serbest bırakması gerekiyor dikkatli olun yaparken...
Ygtek Ozgesirin bizde çözümü böyle bulduk ben cesaret edemiyorum da eşim sürekli böyle yapıyor nasıl gaz cıkarıyor anlatamam😂
Ozgesirin Ben bunu eşime gösterdim ilk başta korktuk sonra eşim azcık yapmış pırt etti canım dedi 😂 sonra eşim diğer odaya gittiğinde gözlice yaptım baktım amannnn cart curt çocuk rahatladı😂 sonrada rahatladık zaten hergün yapıyordum
Ozgesirin Dene canım inan bişey olmuyor 2.5 aylık filan olunca kendi çıkarmaya başlıyor zaten o zaman kemikleri sertleşmeye başlıyor.
Verahumeyra Ozgesirin ))) şimdi yaptım hatta o kadar kafasına götürmedim ama ne güzel çıkardı gazını hatta tuvaletini de yaptı ))) nasıl güzel yapıyor ))) ama bacaklarını serbest bıraktığında yaptım kendini sıkarken yapmadım ki bi şey olmasın diye ))