Ikratahak_ aynen öyle insansınız insanız istemeden bazı şeyler olabiliyor🙄 bizde de durumlar sizden farklı değil dışarı çıkmak özellikle Allahımm ne zor, dışarda yaptıklarının sonu hiç gelmiyor. Mesela dükkanların rampaları oluyor ya ordan bi aşağı bi yukarı gidip geliyor tamam sorun değil ama 1 3 5 10 bıraksam sabaha kadar gider gelir😂 hadi yeter desem ağlamalar susmamalar böyle işte.. genel olarak herkesin sorunu aşağı yukarı aynı sanırım Allah yardımcımız olsun🫤