Bebeğim bugün 6 aylık oldu hala dönmüyor ilk defa bugün dönme çabaları vardı mesela teşfik etmek için oyuncağını kenara koyuyorum bugün çabalamaya başladı ama şöyle bişey dikkatimi çekti oyuncağını soluna koyunca sağ kolunu da uzatıyor uzanmak için ve o şekilde dönmeye çabalıyor ama oyuncağını sağına koyduğum zaman sadece sağ eli ile uzanmaya calısıyor sağ tarafına dönme çabası yok sol kolu ile de uzanmıyor ilk anneliğim olduğu için bilmiyorum tabi bu normal bir durum mu yani bebekler dönmeye uğraştıkları zaman her iki tarafa da dönmeye çalışır mı yoksa tek taraflı mı dönmeye çalışıyorlar ? Biraz karışık anlatmış olabilirim umarım anlamışsınızdır beni 🤗🤭