Prenses-annesiiiii Arkadaşlar iki defadır fırında yoğurt mayalıyorum tutmuyor her zamanki gibi de mayalıyorum anlamadm neden olmuyor siz nasıl mayalıyorsunuz tam tutuyor
_bahar_ Prenses-annesiiiii ben gece kaynatıyorum sütü eski usul serçe parmağmla kontrol ederek yapıyorum 😁 normal yapıyorum mutfak tezgahı koyuyorum üstüne tel süzgeç kapatıyorum sofra bezi ortuyorum sabaha çok güzel oluyor yarim saat dışarda yarım saat buzdolabında ağzı acik bekletiyorm taş gibi oluyor
Prenses-annesiiiii _bahar_ süzgecindemi örtüyle kapatıyorsunuz bende öyle deneyeym o zaman normalde tutuyordu ama bu ikidir olmuyor moralim bozuldu artık
_bahar_ Prenses-annesiiiii süzgeci kabin üstüne en üste sofra bezi. Hazır süt olduğu içinde olabilir nerde yasiyosunuz. Birde sıcaklık çok önemli serçe parmağı sütun sicakligi hafif yakacak
Prenses-annesiiiii _bahar_ istanbulda evet serçe parmağımlada kontrol ediyorum önceden tutyordu bu iki oldu sinir oldum ya
_bahar_ Prenses-annesiiiii peynircibaba var İstanbul da oranın sütü iyi günlükte var çiğ de var birde Anadolu yakası oturyosaniz berksut var oranın sütleri mükemmel eve kadar getiriyor internet sitesi var ordan sipariş veriyosun kapıda ödemesini yapiyosn
Prenses-annesiiiii _bahar_ çok teşekkür ederim birde ordan alıp deneyeym evet anadolu yakasındayım üsküdardaym
_bahar_ Prenses-annesiiiii o zaman berksut ten Jersey inek sütünü mutlaka dene çok yağlı bol kaymakli oluyor ama biraz pahalı ben ondan bir defa yaptım eşim ev yoğurdu sevmez o bile bayıldı hazır yoğurt yiyemiyo artık lt si 30tl gibi bir sey
Prenses-annesiiiii SareLinaM ek gıdaya geçtğmzden beri yapıyordum sıkıntı yoktu bu defa olmadı acaba eşim tam yağlı aldı diyemi olmadı artık onu düşünüyorum çünkü sürekli yaptğım şekildi
Prenses-annesiiiii _bahar_ inanın fiyatı sıkıntı değil günlük alıyorum zaten lt 40 tl gibi bişey yeterki tutsun artık
ikiCicek Prenses-annesiiiii ben fırında hiç yapmadım ama sütün sıcaklığını iyi ayarlamak gerekiyor bende kavanozlara yaparım taş gbi tutar parmağımla sıcaklığına bakarım
Prenses-annesiiiii ikiCicek kavanozlara koyarım serçe parmağmla kontrol ederim ondn sonra mayayı koyarn
Prenses-annesiiiii Mihrimahim16 sütü kaynattıktan sonra soğumaya brakırım serçe parmağımla kontrol ederm 7 ye kadar sayarm yanmıyorsa mayayı koyarm