Geçmiş olsun öncelikle kan testlerine bakıldıysa ve bir sorun yoksa büyüme ağrılarıdır ben çocukken geceleri ağlardım çok iyi hatırlıyorum 3,5 yaşındaki kızım da bir ara söyleyip duruyordu tek bacağını gösteriyordu ama sonra kanama testleri kan değerleri bakıldı şükür temiz şıktı öyle içim rahatladı